Požární řád
publikováno: 16. 12. 2023
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Obec Ohařice vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo.
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Obecní úřad Ohařice
Ohařice 41
506 01 Jičín
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Obecní úřad Ohařice
Ohařice 41
506 01 Jičín
4.3 Úřední hodiny
První čtvrtek v měsíci 18:00 - 20:00
4.4 Telefonní čísla
starostka 606 485 584
úřad 493 572 111
4.5 Adresa internetové stránky
https://www.oharice.cz
4.6 Adresa podatelny
Obecní úřad Ohařice
Ohařice 41
506 01 Jičín
Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Datová schránka
ID datové schránky: jdha6yb
- bezhotovostně na číslo účtu:
Komerční banka
číslo účtu: 24921541/0100
- v hotovosti v kanceláři OÚ
00578461
Obec nemá daňové identifikační číslo
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Všechny dokumenty lza nalézt v sekci úřad - úřední deska.
Obecní vyhlášky a předpisy jsou umístěny v sekci úřad - obecní vyhlášky
8.2 Rozpočet
Rozpočty obce jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočty.
Závěrečné účty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - závěrečný účet
Postup pro získání informací naleznete v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.
Způsob pro podání žádosti
1. ústně
Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách.
Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.
2. písemně
a) Poštou na adrese:
Obecní úřad Ohařice
Ohařice 41
506 01 Jičín
b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úřeních hodinách.
c) Přes elektronickou podatelnu na email oharice@email.cz
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/
11.2 Vydané právní předpisy
Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky.
Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě.
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
13.1 Vzory licenčních smluv
13.2 Výhradní licence
Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.
Výroční zpráva obce je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací
publikováno: 16. 12. 2023
publikováno: 26. 10. 2023
Pravidla elektronické podatelny
Poučení
publikováno: 16. 6. 2023
publikováno: 8. 12. 2020
Obecní úřad
Obecní úřad Naší Obce je vám k dispozici každé pondělí a středu od 17:00 do 19:00, kdy si zde můžete vyřídit všehny potřebné věci.